Dårlig kundeoplevelse fra nyhedsbrev

I december købte jeg vinterdæk ved daekonline.dk. Idag modtog jeg en mail fra dem, som handlede om …vinterdæk! Er der noget, jeg absolut ikke gider at læse om nu, så er det vinterdæk og hvad jeg bør overveje inden jeg anskaffer mig nye dæk. Dette er et “fantastisk” eksempel på en virksomhed, der ikke kender mig. For hvis de kendte mig (læs: systemerne vidste, hvad jeg netop havde købt for en måned siden), så ville de nok ikke opfordre mig til at købe den samme vare igen.

Det virker faktisk til, at det er noget ok content, de har produceret denne gang. De har endda gjort sig umage med at oversætte den tyske tekst til læseligt dansk (det har de ikke gjort ved tidligere mails).

Så en opfordring til daekonline: Få sat et system op, som kender min ordrehistorik m.m. og send nyhedsbreve, som er skræddersyede til mig.

Indlæg oprettet 13

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede indlæg

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen