Om Aron Rauff

Jeg irriteres over dårlige bruger- og kundeoplevelser og fryder mig over de gode. Det er netop disse gode og dårlige oplevelser, du kan læse om her på kundeoplevelser.dk

At have mennesket eller kunden i fokus er essentielt for mig og har været en rød tråd siden 2004 igennem såvel uddannelse som erhvervserfaring. Senest har jeg arbejdet med at skabe bedre kundeoplevelser i WhiteAway Group, Compass Group og hos UserTribe. Stor kundeindsigt kombineret med god forretningsforståelse, blev succesfuldt blev omsat til såvel analoge som digitale løsninger og projekter. I WhiteAway medvirkede indsatsen til en stigning i NPS. på 15%.

Jeg har et solidt teoretisk grundlag fra min kandidatuddannelse i Oplevelsesøkonomi og Informationsvidenskab på Aarhus Universitet, som har været fundamentet for mit professionelle virke, hvor research, eksekvering, projektledelse og kommunikation har været en essentiel del af min arbejdsdag. Jeg trives foran mennesker og er god til at formidle (og til tider underholde) og motivere.

I tillæg til den digitale fascination har jeg en passion for kaffe. Igennem mere end 7 år har jeg brygget og solgt kaffe på en af Danmarks bedste kaffebarer, hvor jeg ud over at sælge mega god kaffe (og lækre oplevelser) underviste og holdt smagninger for over 1000 personer.

Her kan du se en video fra 2009, der viser hvordan jeg brygger en kop kaffe på aeropress. Opskriften på den optimale kop er ændret rimelig mange gange siden i jagten på at udnytte det optimale potentiale.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen